Rusia începe oficial lucrările la Autostrada Mării Negre- românii nu sunt in stare să facă nici Comarnic-Brașov

Spread the love Rusia trece oficial la implementarea proiectului cunoscut sub numele de Drumul de Centură al Mării Negre, care se va întinde pe mai mult de 7.000 de kilometri și va traversa toate țările riverane în regim de autostradă. O parte importantă din autostrada inelară există déjà pe teritoriul […]
Spread the love
Rusia trece oficial la implementarea proiectului cunoscut sub numele de Drumul de Centură al Mării Negre, care se va întinde pe mai mult de 7.000 de kilometri și va traversa toate țările riverane în regim de autostradă.
O parte importantă din autostrada inelară există déjà pe teritoriul Rusiei, fiind construită în cadrul pregătirilor pentru Jocurile Olimpice din iarnă de la Soci din 2014 și pentru Campionatul Mondial de Fotbal 2018. Rusia anunță acum că începe realizarea unor conexiuni pe porțiunile Krasnodar-Rostov pe Don și Nalcik-Vladikavkaz-granița cu Georgia, dar și pe alte segmente mai scurte de la granița cu Ucraina, informează site-ul oficial al Asociației Mondiale a Autostrăzilor. Rusia va fi traversată de 2.230 de kilometri din Autostrada Mării Negre și ar putea termina lucrările de pe teritoriul său în 2020.
O parte importantă din autostrada inelară există déjà pe teritoriul Rusiei, fiind construită în cadrul pregătirilor pentru Jocurile Olimpice din iarnă de la Soci din 2014 și pentru Campionatul Mondial de Fotbal 2018. Rusia anunță acum că începe realizarea unor conexiuni pe porțiunile Krasnodar-Rostov pe Don și Nalcik-Vladikavkaz-granița cu Georgia, dar și pe alte segmente mai scurte de la granița cu Ucraina, informează site-ul oficial al Asociației Mondiale a Autostrăzilor. Rusia va fi traversată de 2.230 de kilometri din Autostrada Mării Negre și ar putea termina lucrările de pe teritoriul său în 2020.
În România, autotostrada ar urma să parcurgă aproximativ 420 de kilometri, preluând ruta dinspre Chișinău pe traseul frontiera cu Republica Moldova-Huși-Bârlad-Tecuci-Focșani-Buzău-București-Giurgiu (cu un „apendice” Huși-Vaslui-Iași). De la Giurgiu sunt două două variante: prima către Istanbul, a doua către Sofia. Oficialii ruși au comunicat că este așteptată și implicarea Uniunii Europene pentru porțiunile din România, Bulgaria și Republica Moldova.
Trecut temporar pe linie moartă din cauza crizei, proiectul fusese lansat în dezbatere publică în anul 2006, la summitul Organizației de Cooperare Economică la Marea Neagră și a fost aprobat de toate statele membre la întâlnirea de la Istanbul din 2011. Țările semnatare ale convenției sunt Turcia, Georgia, Federația Rusă, Ucraina, Republica Moldova, România, Grecia și Bulgaria. În același timp, la proiect s-au alăturat și Armenia, Azerbaijan, Albania și Serbia, care vor fi conectate la această magistrală prin rute suplimentare.
Autostrada Inelară a Mării Negre ar fi a doua din lume ca lungime, după cea inelară a Australiei, care măsoară 14.500 de km. După cum este prevăzut în documentația aprobată de OCEMN, cei aproximativ 7.140 kilometri ai traseului ar urma să realizeze conexiunea între câteva orașe importante din regiune, precum Istanbul și Edirne din Turcia, Batumi și Poti din Georgia, Novorossiysk, Rostov-pe-Don și Taganrog din Federația Rusă, Mariupol, Melitopol și Odesa din Ucraina, Chișinău din Republica Moldova, Iași și București din România, Haskovo din Bulgaria, Komotini și Alexandroupolis în Grecia.
https://www.activenews.ro/prima-pagina/Rusia-incepe-oficial-lucrarile-la-Autostrada-Marii-Negre-151818#.W0pOacwcK6w.facebook

Despre Puppe.ro